Vips så blev man anlitat som konsult för att göra ett jobb i Pakistan åt den Pakistanska regeringen och observera hur det är i deras skolsystem.
Jag skall jämföra kvalitet på utbildningen gällande både innehåll och utrustningsmässigt.
Förberedelse kan man ju undra va de är men på lördag går planet till Lahore så det blir en intensiv vecka. Passet kom ett bilbud och hämtade i fredags morse så jag hoppas att det landade på Pakistanska ambassaden i Stockholm senare under dagen så jag får mitt visum.
Biljetter till
flyget är fixat från London till Pakistan men inte till London på lördag men det hoppas jag att det fixar sig på nu på måndag.
Är det något mer tro?
Vaccination kanske man behöver, får nog ringa om de på måndag oxå. Läste att man behöver vaccin mot någon dengufeber vad de nu är?
Vad jag hört och hunnit läsa så skall inte regionen Punhjab vara drabbad av översvämningarna men man kanske skulle ta med sig våtdräkten ifall att.
Skall försöka att blogga därifrån hur det går men man vet aldrig om det finns något internet osv. Vi har blivit garanterade säkerheten i alla fall och det får vi hoppas att de står för men har inte en susning om vart jag skall
bo osv men det tror jag skall vara fixat då vi kommer dit.
På grund av det politiska läget i landet så har vi blivit förbjudna att besöka mässor, offentliga platser och ställen där turister samlas om det nu finns några sådana.
Kan ju undra vad man gett sig in på?
Jo, de var här och i Sverige i maj och kollade på vårat gymnasium och tyckte det var så bra att de ville att vi skulle vara med i deras utvecklingsprojekt.
Vi gör detta tillsammans men KTH, Handelshögskolan i Jönköping, Mälardalens högskola samt något gymnasium till.