Oppdatert av Nina
for 9 år siden
Hei!
Har dere noen gode tips til hvor man kan dra på bryllupsreise i ca 5 netter i juli? Vi har vært innom tanker som f.eks. Roma og Firenze, men er redd det blir litt for varmt i juli.. Finnes det et koselig sted å slappe av og kanskje oppleve litt, for et nygift par i midten av 20-årene? ...
Hellas
Krinkelkrok,
26 feb. 2013
Oppdatert av Kongenavtys
for 11 år siden
Vi er to voksne, en tenåring og en femåring som skal til Parga i juli. Har aldri vært der og lurer på om noen har et hotell å anbefale? Vi tenkte en to-romsleilighet hadde vært fint så får vi voksne et rom og barna et annet.
Vil gjerne ha et som ligger i nærhet til en strand og kort vei til ...
Oppdatert av Annsfoto
for 16 år siden
Norsk sommer...
er det solvarme klipper, ferske jordbær, båtis og krabbeteiner?
Eller er det en liten sæter med gress på taket, fjelluft og ørretfiske?
Kanskje er det festivaltelt, småbåter og uteliv?
Eller camping, omreisende tivoli og biltur over fjellet?
Eller alt på en gang?
...
Oppdatert av Amya
for 16 år siden
Nytt år nye reiser!
Hva tror dere kommer til å bli det nye årets mest populære reisemål, og hvor vil dere selv reise i 2008?
Thailand var like populært i år som tidligere år, men media spår at interessen for Thailand er på vei ned, og at land som Vietnam og Kambodsja kommer til å bli nye ...
Malaysia
Hippocampus,
14 feb. 2018
Oppdatert av Stine
for 6 år siden
Hei,
Vi tenker å ta fly til Singapore, bli der noen få dager og så dra til et sted med strandliv. VI har 14 dager, så spørsmålet er om noen har tips til sted(er) som er relativt greit å komme seg til fra SIngapore.
På forhånd takk or svar ... Stine: Hei!
Bali ligger jo ganske nært og det ...
Europa
Phine,
13 jan. 2013
Oppdatert av Phine
for 12 år siden
Hei,
jeg og en annen skal på roadtripp i sommer i tre uker. Turen begynner i Frankfurt, og jeg hadde tenkt meg nedover mot nord-Italia, også helt over til Portugal.
Jeg har lyst til å oppleve masse forskjellig. I og med at vi kjører bil, er det jo lett å komme til små steder. Så jeg vil gjerne ...