Hellas
Ats66,
22 sep. 2014
Oppdatert av Ats66
for 10 år siden
Jeg reiser alene på 14-dagers tur til Kreta om tre dager og begynner å bli litt stresset fordi jeg ikke har funnet noe sted å bo fra dag fire og resten av ferien. Jeg har booket de tre første nettene i Georgioupolis, og derfra har jeg planer om å dra til Chora Sfakion, Loutro, Paleochora og Chania. ...
Oppdatert av Marivat
for 5 år siden
Var tenkt å reise vekk jula 2019. Kvar er sikrast med tanke på sol og varme? 5 voksne og 3 born
Vietnam
Sandrag92,
7 apr. 2019
Oppdatert av Sandrag92
for 5 år siden
Jag och min kille hade tänkt att åka till Vietnam i början på november i år, 2 veckor.
Har kollat lite på nha trang, men blir lite osäker på vädret på alla sidor jag googlat.
Någon regnskur kan jag väll stå ut, men är det konstant regn hela dagarna i november?
Har ni förslag på några roliga ...
Oppdatert av Basilikum
for 6 år siden
Vi skal ha fri en måned i mars 2019,og reise med et barn på ett år, og ett barn på tre år.
Vi har tidligere vært i Alicanteområdet på den tida og kunne tenke oss et sted med lignende klima. Ønsker det skal være i Europa pga korte flytider og siden minstemann bare er ett år da.
Ønsker å leie ...
Europa
Perbers,
18 sep. 2018
Oppdatert av Perbers
for 6 år siden
Har prøvd å finne informasjon om Hertz Bilpool å finner kund et sted hvor man kan lese om erfaringer og det er Google. Nesten alle omdømer er ekstremt negative, men tross det finner jeg ingen steder hvor noen skriver mere om dette sellskap. Mange av de varner for Hertz Bilpool og mener at deres ...
Spania
Chris79,
17 jun. 2018
Oppdatert av Chris79
for 6 år siden
Hei dere! Vi kan få låne et feriehus i nærheten av Alicante i julen.
Vi er en familie på fire hvor to er barn på 8 og 12. Vi syns det hadde vært deilig og kommet oss til litt sol (og varme?) på denne tiden av året.
Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg lurer på om temperaturen og været er ok ...