Tyrkia
Gard,
16 jun. 2007
Oppdatert av Eddy
for 17 år siden
Hei
Min kone og jeg driver med litt brainstorming for øyeblikket for å finne et reisemål. Jeg har sett programmer fra Istanbul på Travel Channel og det så ut som et spennende reisemål. Er det noen her som har erfaringer fra Istanbul? Er det uutholdelig når det gjelder varme i juli? Er det lett ...
Kroatia
Johan_m,
29 jun. 2008
Oppdatert av Heidrun
for 16 år siden
Hei,
planlegger en tur til Kroatia om to uker. Flyr til Milano, og skal ta meg med tog eller buss til Kroatia og øyluffe litt. Noen som har reist fra Italia til Kroatia, eller har tips på øyer i Kroatia som jeg bør besøke?
//DJM ... Heidrun: hei
nå er du jo reist, men jeg håper du skjønte at ...
Tyrkia
Tjillevippen1,
14 jun. 2007
Oppdatert av Smurf
for 17 år siden
Åker till Turkiet på midsommarafton men 7 kompisar. Vi ska till Marmaris, är det någon som varit där? Kan ni ge bra tips på restauranger osv där? Kul att veta lite om stället innan man åker!! Tack MVH Sanna ... Smurf: Hei. Nå har du jo reist, men Marmaris er en fantastisk by. Kom hjem Midsomardagen. ...
Oppdatert av Linda39
for 16 år siden
HEI :) Har tenkt å skjemme meg selv bort med en reise ( Er alene med 4 barn, så trenger det sårt :) ) til Barcelona. Har aldri reist helt alene før og lurer på om noen har erfaringer med det? Sosialt hotell- feks.? Og har noen en god Cubansk salsa klubb å anbefale ? ( Jeg har studert Cubansk dans ...
Kroatia
Wahlstrom,
12 jun. 2007
Oppdatert av Molmari
for 17 år siden
Vi funderar på att resa runt med husbil i Kroatien under juli månad. Är det någon som har tips på sevärdheter och platser som man måste besöka i landet? ... Molmari: Krk er en flott plass i Kroatia! >Citerat från wahlstrom:
>Vi funderar på att resa runt med husbil i Kroatien under juli månad. Är ...
Oppdatert av Johan_m
for 17 år siden
Hei
Google fortsetter å spy ut ny produkter :-) Har dere testet ut Google maps Street View på http://maps.google.com/maps ? Det ser kun ut som de har laget til dette for noen byer i USA og det er festlig å ta en virtuell gåtur i f.eks. NYC. Det tok meg ikke så lang ti å f.eks. finne hotellet som ...