Thailand
Hellethai,
12 des. 2011
Oppdatert av Sierra
for 13 år siden
Hej!
Tack för massor av bra information på forumet. Hoppas någon har erfarenhet av detta; På väg till Phuket i mitten av februari Vi kommer fram klockan 05:30 till Phuket airport och funderar på att ta Tigerline direkt till Koh Lipe klockan 08:00. Hinner man det om allt går enligt tidtabell ...
Thailand
Tulletoril,
13 jan. 2014
Oppdatert av Mokazina
for 7 år siden
Vi er to familier som skal til Thailand for første gang i juli-aug 2014. Vi skal først i bryllup i Krabi, og planlegger å ha siste uka i "sone-phuket", da flyet hjem går fra Phuket.
Har booket hotell i Khao Lak etter anbefalinger fra et reisebyrå, men så fikk jeg snakka med en slektning, som ...
Thailand
Cato26,
1 des. 2015
Oppdatert av Nina
for 9 år siden
hei
jeg skal til Thailand nå den 1 januar å blir der i 14 dager sammen med kjæresten min. mi har bestilt fly til phuket, å tenkte at mi bare skulle finne et hotell der nede.
så jeg lurte på om det er noen fine hoteller der nede som kan anbefales, gjerne nærme sjøen. å som er utrolig fine :) ... ...
Thailand
Wilh,
28 sep. 2015
Oppdatert av Nina
for 9 år siden
Hei
Vi er en familie på 3 (datter er 10 år) som ønsker å bruke vinterferien (uke 8 - 2016) i Thailand. Vi planlegger å reise 18.02.15 og retur 01.03.16.
Vi har aldri vært i Thailand før, og ønsker ikke å reise til turistmaskinene Phuket og Ko Samui. Vi planlegger å bestille fly til Bankok, og ...
Thailand
Atad606,
18 jan. 2010
Oppdatert av Muangthai
for 15 år siden
Hei!
Planlegger å reiser til Phuket i sommer, så jeg lurte på om noen av dere hadde noen annbefalinger til hva som er verdt å oppleve?
Mvh Kai ... Muangthai: Hej
Dagsutflykter som är värt att testa är bla Similan Island som är rankad bland främsta när det gäller snorkel/dykvatten.
Även ...
Thailand
Torild,
5 jul. 2007
Oppdatert av Gutta
for 17 år siden
Hei.
Er det noen som har væært i Koh Chang i Thailand.Hva med øyene rundt Koh Chang? Er det lett å komme dit?
Torild ... Pal: hei,det er en bra bit med taxi,ligger jo nesten ved kambodia,skulle tro 5-6 timer fra bkk,man du skal bare dra herlig øy.kar du tenkt deg dit kan du jo kombinere med en ...