Støtt Ukraina

Memmies blogg

Torsdag 11 Oktober 2007

Bröllopsresa bokad!!

Nu finns det ingen återvändo. Flygbiljetterna är bokade och betalda och det känns jättepirrigt!!

Vi åker tidigt på morgonen dagen efter bröllopet, så det blir väl att gå direkt från festen till Landvetter.... kanske ska byta om först! Vi kommer säkert att sova hela vägen till USA för då lär man ju vara helt slut. Starten på vårt äktenskap kommer bli allt annat än romantisk... Men det kan vi nog leva med när vi väl kommer fram och checkar in på lyxhotell i Las Vegas!!!

Rutten blir alltså Las Vegas-Los Angeles-San Francisco. Har inte bokat några hotell eller någon hyrbil än, men vi vet på ett ungefär var vi kommer att bo. Tips tas dock tacksamt emot, som vanligt!!

Ha det gott!!
Del med andre:    

Kommentarer
Misslins sier:
Och när är bröllopet ;)
Postet 2008-01-14 15:04  Rapporter
Familyb sier:
Åååhhhh! Vad härligt! Älskar den känslan när det är bokat och man har all rolig planering framför sig.....mmm... men av erfarenhet vet jag att ni har r ä t t mycket annat att planera för också.......KUL det med! Antar att både Grand Canyon och Bryce Canyon finns med i rutten? Jag bara måste få åka dit nån gång med kameran i högsta hugg :o) Kram på dej!
Postet 2007-10-20 11:18  Rapporter
Maddeck sier:
Nice!! Vad skönt att kunna sova bort hela flygresan ;)
När åker ni, och hur länge blir ni borta?
Vad härligt ni kommer ha det!
/Madde
Postet 2007-10-11 20:08  Rapporter

Skriv kommentar
Arkivet
Vis alle

Siste innlegg

Restorkan är över!
14 år siden
Ka-ching!
14 år siden
This is how we kick it in Texas!